Monday, July 30, 2012

Penangan Air- cond

sejak kerja jadi promoter cheetah
kat giant Rawang
macam-macam penyakit timbul

MOUTH ULCER AGAIN!!
AND DRY SKIN!!
ITS GETTING MORE WORST THAN BEFORE

nak makan pun susah
nak cakap lagi la susah
lagi-lagi mau senyum
nanti customer ingat saya ni sombong pulak (-_-')

everything have to be controlled
dan mulut saya jadi busuk sebab ader bende alah ni dalam mulut saya
so kena laa cover sikit mulut tu bila cakap ngn customer
eisshhh!!


lagi satu nak kena tahan sakit tu satu hal


Giant ni begitu strict dengan rules and regulationnye
air botol mineral pun x bole nak bawak masuk

saya ni mmg xtahan dengan air-cond
ni la penangannye ULCER ULCER AND ULCER

and of coz my skin getting more dry
so to prevent it i use this

seriously this one is much better than Vaseline
yang ini cepat absorb ke dalam kulit
x payah tunggu lama2
 its lasting for 24 hours

tapi kalau sapu kat tapak tangan of coz la tak
sebab kan kita kerap membasuh tangan
so after kita basuh tangan tu apply la balik lotion nie

this one is better
 tak lama lagi nak beli yang ni pulak da


saya keje kat  kawasan yang ber 'air-cond'
then i have a problem dry skin
so i guess this product really suitable on me

dan masalah ulcer ni plak
jangan putus harapan
i have to gargle my mouth with air garam
traditional work

or korang bole suggest benda lain selain kumur 
ngan air garam atau sapu bonjela??

No comments: