Saturday, June 9, 2012

BabySiTteR

ingat lagi tak entry pasal nak beli baju untuk dinner
siap buat rambut baru lagi untuk Graduation Night kitaorang

saya ada beli dress baru,tak jadi re-dress yang lama
sebab kononnya nak jadi vogue nak jadi glamour
tapi saya tak jadi  pegi plak (-_-')
sebab budget lari
so tengok je la housemate saya yang lain bersiap
untuk  dinner
siannye saya

kalo saya pandai kawal duit saya
mesti tak jadi macam ni kan
putih mata dibuatnya

jeles la bila tengok housemate saya
maznie pakai dress,,cun GILER
MELETOOP!!!
 venue : Ancasa Hotel near with LRT Pudu Station
ni la maznie cantik giler kan???






 












rugi la tak pegi :(

tapi nasib baik kawan baik saya ada 
Amni,kteorang plan nak pegi Leisure Mall
dekat je ngan tempat tinggal kteorang
plan kteorang nak tengok Snow White and the Huntsman


but the things didn't work as we planned
but still we enjoyed it.REALLY
sebab kteorang ada budak yang tersangat la cute!!
dengan kami  :)

permulaan citernye cam ni
ena datang untuk mekapkan kawan2 saya yang nak pegi dinner tu
saya dan amni amat teruja tengok cara dia mekap kan dieorang
memang macam PRO la

 ok pas abis je mekap depe
kami berdua ikutla ena anta depe ke hotel


pastu kami gerak ke Leisure Mall
tapi  tak jadi tengok citer tu
tapi kami lepak ngn ena ngan anak perempuan yang memang comel tu

kteorang jadi babysitter sekejap je
sebab pukul 11 dinner habis so dia kena la ambik kawan2 kami
yang kat Ancasa Hotel tu
kalo x ambik depe nak naik ape
LRT kan da tutup

so kami lepak sekejap ngan ena
and jaga anak dia sekejap
jaga Soleha ni bukannya susah
senang je,,die senang get along dengan sume orang
pandai btol budak ni
teringin la nak ader anak 

ini la soleha budak kecik yang comel














P/S: Saya sayang budak2 ;)

No comments: