Wednesday, August 22, 2012

Alhamdulillah

Syukur hadrat illahi
aku akhirnya bergelar staff nurse
selama aku hisup kat dunia ni
hidup kat Cheras yang penuh Pancaroba
belajar kat UCSI
yang memang suka mencekik darah 
lagi-lagi dengan Prof yang suka menggagalkan
orang tnpa sebab
3 tahun aku study kat sana
akhirya aku lulus

sepanjang aku hidup kat Cheras tu
macam benda aku tempuh
macam2 benda aku alami
hidup kat sana mengajar aku tentang persahabatan
tentang Cinta yang tak ikhlas
jangan mudah terpengaruh dengan benda2 tak elok
and don't be racist


kat sana aku berkenalan dengan seorang perempuan 
berkulit hitam
nama dia Khumo
sometimes she can be my sister at the same time
and could be my guardian
a lot of things she taught me 
really miss her a lot
kadang2 perangai dia yang selfish buat ak annoying
biasa la


dan sebenarnya saja je nak tunjuk ni

cuma penempatan je belum tahu lagi
relax laa mintak2 la x dapat kat sabah
kalo x sedih!

2 comments:

Pokok Manggis Depan Rumah said...

Tahniah dah abis belajar.. Jd isan yg berguna kepada agama,keluarga&negara.. Semoga Allah mudahkan urusan..

BeLLa said...

insyaallah :D