Tuesday, August 14, 2012

Kawan Baik

kawan yang terbaik sekali yang 
pernah aku ada
 selama 3 tahun berkawan dengan dia
tak pernah merungut sekali pun pasal aku
ikut je apa yang aku cakap


malah dia menganggap aku ni 
macam kakak dia sendiri
tetibe teringat kat dia 
sebab tu aku post pasal dia ni

semalam aku betul-betul
out of mood
malas,tahu nak marah
aku x tahu nape

Amni hantar msg
cakap x boleh jumpa terus aku mengamuk

tapi dia mengalah
dia tak nak aku marah dia
baik kan dia

aku tak boleh predict angin aku sendiri
sometimes aku cool.sometimes aku mudah panic
no one even knows

tapi Amni dia tahu
dia tahan dengan perangai aku
aku tak perlu nak ubah diri sendiri
nak buat orang lain puas hati
just be myself when i'm with somebody
tu la namanye kawan baik



Because a good friend never leave U
whether good or bad side
susah nak dapat kawan yang macam ni
dalam zaman yang serba moden ni


 

Nothing last forever
You remain in my heart :)

No comments: