Sunday, August 5, 2012

Tiring sunday

seriously penat gila hari ni
dah la tak cukup tido
pastu arini customer terlalu ramai
macam ikan sardin
 pe taknye kita kan nak raya

and the problem is
hari ni saya tak boleh puasa
and then biasanya sakit2 tu mesti ad

hari ini saya kuatkan hati saya 
untuk melayan customer sebaik mungkin
tak nak buat muka kerut2
just smile and smile


walaupun pada hakikatnya
perut saya sakit macam 
macam...............




hanya Allah je taw
macam mana pedihnye,seksanye menahan sakit
hmmm,,dugaan betol

dahla aircond kat situ sejuk betul!!
macam ikan beku dah rasanye..

nasib baik kak fiza ad paracetamol
and kak mek baik hati bagi saya minyak panas
 dye suruh saya rehat kat patri

lepas je makan ubat tu
lepas je sapu minyak panas tu
then tido sekejap 30 minit rsenye
terus sihat
dah tak sakit da

lipat baju yang bersepah kat offer bin laju je
lari sana lari sini
pergi kaunter depan ambik cash bill
terasa macam super mama


 tapi
Alhamdulillah sebab sakit tu rasenye
jualan kami hari ni
only for CHEETAH
mencecah 2K

kalo saya peot
tu je la ubatnye
Panadol + tidur

orang kata tak elok
ye dok?

anyway goodnight saya nak masuk tido da
esok nak jual lagi baju2 cheetah
nak jual sampai 3k la pulak
hahha

nyte everybody :)
jangan lupa sahur plak

No comments: