Friday, September 14, 2012

2 years Anniversary blog 's giveaway by Amira Zainal

Salam

Terima Kasih pada ixara yang menge'tag' saya
macam taw je aku ni memang kaki segmen



bila aku masuk blog budak kecik yang comel gila waaa teruja beb kemas,cantik and tak berat
kalah blog aku yang merah menyala ni wallah pink memang lawa kan hehhe
lagi satu apa yang buat aku terus stay dalam blog beliau ni adalah lagu Justin bieber my favourite ' As long as you love me'

lgi pun budak ni memang comel klik2 jangan tak klik 
done

23 comments:

Anonymous said...

byk follow segmen.tapi menarik keep it up. if ada segmen best leh join

Unknown said...

wahh tengs tag dear..banyak betol invitation join segmen, i suka! hehe..nti kite try join ye..gud luck dear :D

Unknown said...

thanks bella tag aku.. ^_^

Unknown said...

Assalamualaikum :) Terima kasih sebab sudi join :) Promote GA ni cepat-cepat sebab ada hadiah untuk top referral :D Good Luck

Unknown said...

join jgn x join

Unknown said...

tengs

Unknown said...

baek la syg .. nanti wa rajin wa join2 ehh ? [>__<]

Everything's Everythings said...

Wahhh hadiah dia ad yg best2 ;D
gd luck!

Unknown said...

join je la haha

Unknown said...

ok

Revciless Rain said...

hehe.. tengok post kau pun aku dah taw kau kaki segmen ! :3 btw, gudluck ;)

dhiashahida said...

banyak nye segmen..ase nak join sume..:)

GOMI JUNG said...

aku klik jugak .
klik utk komen . haha !!
selamat bersegmen beb .

Anonymous said...

selamat bersegment dear :)

tirahzairi said...

selamat bersegmen

Unknown said...

hahhahaha pandai2

Unknown said...

good luck bella :)

NighBerkz’S Blogs said...

NighBerkz: woaahhh bnyak retis ar sinie..hekhke


http://nighberkz.blogspot.com

ZULHILMI TEMPOYAK said...

good luck. mng nnt share na2... :D

Unknown said...

tg abg! hehe

Unknown said...

byk la ko artis muahah

Unknown said...

tq najwa ^^

Unknown said...

tq