Thursday, September 6, 2012

Bloglist HASRULHASSAN.COM 200 blog terawal!!



Disebabkan aku menganggur menunggu surat penempatan yang tak sampai so aku akan habiskan masa aku dengan join segmen tu segmen,,apa2 segmen laa dan tak lupa jugak berblogwalking sana sini

sekarang ni HASRUL HASSAN membuka peluang untuk mana-mana blog untuk disenaraikan dalam ruangan bloglist terhad 200 blog terawal. SIAPA CEPAT DIA DAPAT WEYH 

200 blog terawal akan dimasukkan ke dalam bloglist beliau dan bloglist ini akan bertahan selama 3 bulan sahaja!

AKU JOIN!! KORANG???

PADA SAPA YANG BERMINAT BOLEH TERJAH BLOG HASRULHASSAN DULU :)


10 comments:

Michelle Hopell said...

wah good luck~~ :D

BeLLa said...

jom la kita join sambil menganngur ni hahha

MIsz MMA said...

wow!.. menarik!.. bestnyew awk.. heheh :)

BeLLa said...

@misz mma jomla kita join :D

bhrain90 said...

hehehe..dah penat da nak berblogwalking...

BeLLa said...

hahahaha

caliph shuriken said...

gud luck ^^

McNa said...

dari segmen yang sama
sambil2 tu
jom join JOM SINGGAH GIVEAWAY
http://www.jomsinggah.com/2012/09/4th-jom-singgah-anniversary-giveaway.html

Mohd Lokman Bin Ramli said...

Assalamualaikum dan salam sejahtera.. datang dari segmen yang sama.. Maaf sebab lambat buat sesi berkenalan.. ^_^. saya Owner blog INFINITY. salam perkenalan

http://lokmanramli.blogspot.com/2012/09/bloglist-hasrulhassancom-200-blog.html

Mia Liana said...

datang sini dari segmen yang sama...

http://www.mialiana.com/2012/09/bloglist-hasrulhassancom-200-blog.html