Sunday, September 9, 2012

Contest Asiafans ^^

Salam semua

Hari ini aku nak buat entry pasal Contest Asiafans ni..kali berapa tah aku join segmen hehe 
Actually dah memang lama nak buat memandangkan tarikh tutupnya lama lagi so aku abaikan dulu sebab aku tak berapa nak paham mcm mana nak join contest ni..so tadi aku terjah  Syafiq Ajis dan agak paham la sikit hehe *budaklembap T_T.

Aku taw pasal segmen ni dari Autumn Zira sebab beliau laa yang mengajak aku menyertai contest ni manala taw nasib aku baik aku menang hahahah *gilatamak akuni* tapi belum cuba belum tahu kan??




so as i know aku kena register dulu sebagai user KLIK DISINI register adalah percuma,senang je korang bukak tekan link kt situ then nanti klik tab  register after that korang register je la,,senang aja deh!






lepas korang success daftar pergi ke email korang to confirm
lepas tu log in balik *betulke?* lepas tu korang explore la sendiri ek huhu

Disini ada hadiah2 untuk contest : aku copypaste je la


Hadiah Contest
Tempat Pertama
Wang Tunai RM100 atau 20,000 coins + VIP member setahun
Tempat Kedua
Wang Tunai RM 60 atau 7,000 coins + VIP member setahun
Tempat Ketiga
Topup/Wang Tunai RM30 atau 4,000 coins + VIP member setahun
Tempat Keempat
Topup RM20 atau 2,500 coins + VIP member sebulan
Tempat Kelima
Topup RM10 atau 1,000 coins + VIP member sebulan
Cabutan Bertuah ( Tiga Lelaki & Tiga Perempuan)
Topup RM10 atau 1,000 coins + VIP member sebulan



then wajib follow blogger ini ---------> Mk SyahirzaxxCik Mun sebab dyeorang adalah penaja untuk contest ni


pada sesape yang berminat buat entry pasal contest ni dan tag sorang wa taw nak tag sapa hahahaha
then di hujung entry mesti TAG penaja-penaja  manokelpase , mksyahir,zaxx,Cik Mun,Anirah,teratai,tbnsa

Kaedah pemilihan pemenang dipilih berdasarkan berdasarkan jumlah coins yang paling banyak dan tarikh tutup contest ni 27 september 2012
wa tag : Mael Lambong

THE END












2 comments:

Unknown said...

timer kaseh tag wa lg ... ;)

autumnzira said...

mula2 akak login acc asianfans akak, then tengok sidebar kiri. kat kiri tu, cari options 'Promote Site' , click. copy html . pastu buat mcm besa. pg dashboard, add gadjet, dan strusnya. hehe ;)