Sunday, September 16, 2012

My new Boyfriend

Salam


ehem2 sound check 1,2,3
dengar sini semua aku nak buat pengumuman 
aku da jumpa seorang lelaki yang sudah berjaya menanmbat hati aku
yang selama ini terkunci hahhahah

Beliau sungguh hensem,comel.babyface dan pandai menari
aku tertarik betul dengan lenggok badan beliau
kalah ex aku yang dulu,,untung aku jumpa kau ye sayang :D

korang nak tengok ke??
hahhaha gila belagak aku ni :p
relax bertendang dulu k

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

 tada!!

kenal tak?? siapa beliau? muahhahaha aku agak korang mesti tak kenal
ni la dia Shahid Kapur
pelakon bollywood yang agak terkenal dan beliau sebelum ni pernah kapel dengan kareena kapoor tapi da putus sebab Kareena Kappor tu gila bayang dengan lelaki lain

hensem kan bf gua
hahhahah 
aku jatuh hati dengan beliau sejak aku tengok citer FIDA
itu first film beliau jadi hero dan untuk film seterusnya beliau still jadi hero jugak
lakonan bole kata superb,,and the way he danced really amazed
bagi aku beliau dengan hrithrik roshan memang sepadan laa


korang boleh search citer tu kat youtube,,yang penting aku nak citer yang aku memang tertarik dengan beliau sejak first film dye jadi hero ..sebelum ni director sana tak tengok dia sebab dia ni kurus keding dulu tak caya boleh tengok video ni


pastu bila dia buat body ramai yang terpikat muahhaha 

aku memang da obses da ngan mamat ni hahahha
dan obses aku makin menjadi2 bila aku tengok video ni tadi


hhahaha jangan marah ye kawan2 

*harap korang baca la entri aku ni ek*



ok mata aku da berpinar2 ni
nak tido dulu nyte!



33 comments:

Ira Humaira said...

haha :) Comey nya boifen die ... kih3

Unknown said...

amboi~~ bofren baru ye... ^_~

GOMI JUNG said...

yen nadeee ~~~~
amma deh :)
hindustan beb !
tak sangka aku .
challo bette *__*

Mia Liana said...

uiiiii boyfriend ni memang la hensem.... hihihi

Unknown said...

ciss gua ingat betol2 tadi.
tak guna punya geng. hahaha..

uiiyoo macho doh lu punya boifren.
rasa nak muntah kan :PPP

nursuriani said...

boipren comey2 laaaaaa

Unknown said...

terpedaya dengan tajuk. huhuhu hahahahah pepon terbaek. hehe

Unknown said...

amboi3!!!! bf baru tu...nak jugak .hehe

Unknown said...

bahahhahah comelkan dye ^^

Unknown said...

@miz ruha ;)

Unknown said...

wa kaki bollywood beb x sangka lu kan bhahahaha

Unknown said...

bhahahahhah padan muka lu hahha :D

Unknown said...

hahahahahaha

Unknown said...

hhahahah relax wa xde bf lagi ni bf khayalan je :P

Unknown said...

hihi bole2 je nak share hihi

-meeSUPERGIRL- said...

kemain bf nye tuu .. haha

THE AUTHOR said...

Kat kilang aku ramai budak nepal...hencem macam dia gak..kekekekek

Unknown said...

punye laa smgt kite bace rupenye mamat ni yg hang minat? kah3..

Unknown said...

muahahhaha lu terkena beb haha :P

Unknown said...

hahhahah abg hanif mne bole smakan dia ngn budak nepal tu hahahah

Unknown said...

pfffft :P

Hafika Lee said...

weh, patot r aku tengok ko mesra gila ngn pekerja 101 tu!!!

Unknown said...

weyh kojaq!!! hahahha

Zharif Azis said...

amboii , nak yang hensem je ye dia =P yelah kan , sape je yang tak nak teman hidup dia good looking person , ye dak ?

dhiashahida said...

hamboihh...segak noo....hahahaha:)

Unknown said...

Tak percaya yang bau dia memang tak boleh blah? Saya dah campur dengan budak-budak India Mainland ni lama dah. Memang tak boleh blah. Hahah.

Unknown said...

hamboihhh, kacaknya pakwe..haha

Unknown said...

fans bolly neh rupanya

Zierwa Zainal said...

hamboih,,, jauhnye boyfriend..hehe

Unknown said...

encemnya bf..hehe..btw,

ada tag untuk awak ;)

http://diarionlinenurul.blogspot.com/2012/09/giveawayblogger-bertuah-by-jiwa-rosak.html

Unknown said...

encemnya bf..hehe..btw,

ada tag untuk awak ;)

http://diarionlinenurul.blogspot.com/2012/09/giveawayblogger-bertuah-by-jiwa-rosak.html

haz said...

haz pn mint shahid kapoor! hensem! hihi

Unknown said...

huh naseb abek..yess ada peluang ni.hehehe