Saturday, September 8, 2012

Contest|Aku nak LOMO by Cik Tyra Lee


Salam Aku dijemput sekali lagi oleh Mael Lambung untuk menyertai contest Aku nak LOMO by Cik Tyra Lee.Aku suka banget deh hadiah kali ni nampak macam power. A LOMO WATERPROOF FOR TOP REFERRAL.Agak2nya aku la tu erk..-_-'






Wah murah hati sungguh Cik Tyra ni nak bagi Lomo Waterproof,actually aku pun tak tahu apa benda ni adik aku cakap kamera ni bagus,Dia la yang menggalakkan aku join contest ni.. so aku memang tak segan aku join je hahaha.

Bila aku terjah blog  Cik Tyra Lee aku terpesona dengan blog beliau canti dari segi kombinasi warna dan memang kemas..wish nak tiru T_T

sesape yang berminat nak join contest ni korg bole klik sini dan korang bole baca syarat2 untuk memenangi hadiah superb ni..tak susah senang aja! so apa lagi terjah le!

aku tag :      miZ ruHa
                            Autumn Zira
                         Babycomel

8 comments:

GOMI JUNG said...

heee :) si mael lambong pun tag , tapi ta tao nak juin ke ta . aku nih pemalas beb ! heee ~

Unknown said...

tq join..
sempat lg nak jd top referral ni.. :)
lagi 9 hari lg...

Unknown said...

hahahha join je la mne taw nasib ang ad haha

Aimacomel said...

thanks sbb tag, tp mybe susah kot nk join sbb kena like2 kt fb ni. seems like i dont have fb (lgsg xaktif) sorry ye bella, anyway thanks =) insyaAllah, next time

Unknown said...

weee good luck bella .. ;)

Ira Humaira said...

Selamat berjaya mndapatkan kmera lomo yg comel loteh .. Hehhe

Unknown said...

thanks tag...
dah join... ^_^

Pink Lavender said...

good luck bella!!!

makneng follow sini
jemput follow makneng..=)