Sunday, September 16, 2012

Segmen : Aku sayang kau sahabat

Salam

Kali ini aku join segmen aku sayang kau sahabat 
waaa join lagi gila tamak aku ni

di tag oleh kawan aku sendiri Miss Siti Naqiah hehe
she is a future pharmacist  i guess


nak join klik sini

hmmm si Atirah nak aku ceritakan pasal kawan baik aku yang benar2 sayang,
masa aku belajar kat ucsi aku memang rapat dengan dia ni,,memang rapat gila la macam adik beradik some of them called us twin.. hahahah twin hapa?? muka x sama oii,,maybe sebab kitaorg selalu asyik together2 mne p mesti nak sama,, everything mesti sama la tak kira apa pun,,kadang2 nak mandi pun mesti sama hahhaha 

tak sah kalau kitaorg x sama.. and bagi kawan2 aku yang lain mesti pelik kalau dia tak ada di sisi aku.. mesti ada yang tanya oii dayah mana adik ang Amni?? so bagi depa dyeorg da biasa tengok kitaorg bersama tapi memang da namanye kawan baik kan harus la together2!

Amni ni la kawan yang boleh tahan dengan perangai aku yang panas baran .. yang suka ikut kepala sendiri,moody,pemalas, dan little bit naughty laa..bagi aku takde sape yang boleh tahan dengan aku so aku salute la dye ni
time aku betul2 down dia la pembakar semangat aku..dia la yang selalu menemani aku dikala stress melanda ,,dia penah cakap kat bf Ady si navy tu ..dia sedih tengok aku sedih,, hati dia akan hancur jugak then dia pun penah cakap dia xnak berpisah dengan aku dia nak aku bersama dengan dia sampai bila2..takde org yang pernah layan aku mcm ni tacing gua! :(

i miss her a lot


 itu la Amni

yang baju biru tu la aku BELLA ak.a Dayah anak kepada Encik Sanif
mohon korang jangan jatuh hati pada beliau.. she already taken

wa tag semua follower gua !

14 comments:

Unknown said...

wah wah! amni masuk blog la :P
psst, ayatlast tu tak tahan...hahaha
bagus2, penulisan yg semkin mantop!

Revciless Rain said...

akhirnya kau luahkan jugak ! btw, slamat bersegmen !

Unknown said...

hee , thanks join . seronok kan biler dapat bace kisah orang lain . hee . thanks awak sudi kongsi . btw , follow sini . 172

Unknown said...

Bella panas baran? ohh tau aku sekarang. haha :P

hopefully persahabatan korang kekal selamanya , sama cam kita. boleh ehh? hehe :)

selamat bersegmen geng !

Unknown said...

hihi perli la tu :P

Unknown said...

tq beb :)

Unknown said...

hihi welcome ^^

Unknown said...

:) insyaallah kita akan bersama selamanya ewahhh haha

Unknown said...

hehe wahh teharu ni awk join sbb kite =)

Unknown said...

hahahahahha ye sy :)

dariilhamkehati said...

CP singgah sini dari blog tirah , wah nama kite same la , hehehe ~

Unknown said...

hello salam perkenalan :)

Syaaa said...

dtg baca :) sweet okey syara punya http://simplesyara.blogspot.com/2012/09/segmen-aku-sayang-kau-sahabat.html

Anonymous said...

salam singgh dri sgmen y sme =)